Service Point е официален оторизиран сервизен център на Samsung за България. Физическите му локации са намира в сърцето на столицата - Serdika Center и в Sofia Ring Mall, в магазина на Samsung Store Bulgaria. Това са местата, на които ако донесете за ремонт вашето устройство, то ще бъде готово в рамките на 1 час* – достатъчно време, за да се насладите на вкусен обяд или бърза разходка из магазините на мола. Service Point разполага с една от най-модерните техники за ремонт на мобилни устройства и работи изключително и само според строгите изисквания на Samsung. За всички ремонти, извършвани в сервизния център, се използват изключително и само оригинали части. Всеки продукт, ремонтиран в Service Point, покрива определения от Samsung стандарт за качество.

В Service Point може да ремонтирате всякакви мобилни устройства на Samsung – смартфони, таблети, смарт часовници и слушалки, независимо от къде са закупени те. В оторизирания сервизен център се приемат за ремонт устройства на Samsung закупени от търговски вериги, мобилни оператори и онлайн магазини. Дори не е нужно телефона, таблета, смарт часовника или слушалките да са закупени на територията на България. Всички Samsung устройства, закупени в границите на Европейския Съюз, както и Обединеното Кралство могат да бъдат ремонтирани гаранционно в Service Point. Същото важи и за извънгаранционните ремонти. Единственото условие за успешен ремонт на вашето Samsung устройство е то да бъде оригинално.

Хората, които работят в сервизния център са висококвалифицирани специалисти, които са на ваше разположение 7 дни в седмицата от 10ч. до 22ч. Serdika Center и Sofia Ring Mall не са единствените места, на които може да донесете вашите Samsung устройства за ремонт. Имате възможност да ги оставите и в някои от останалите магазини на Samsung Store Bulgaria. Служителите, от който и да е магазин, ще придвижат устройството ви за ремонт до Service Point. От своя страна, служителите в сервиза ще ви информират с обаждане по телефона, че устройството ви е пристигнало.

След проведена диагностика, ще се свържат с вас отново, за да ви уведомят за какъв ремонт става дума, каква ще бъде неговата стойност и колко време ще отнеме направата му. Не всички устройства постъпили за ремонти в Service Point могат да бъдат отремонтитани в рамките на 1 час*. Понякога се налага поръчка на специфична част, чиято доставка може да отнеме от няколко дни до седмица. При такъв сценарий, служителите ще ви информират и при пристигане на частта, и при завършване на ремонта.
 

Разбира се, не всеки има време или възможност да донесе своето Samsung устройство за ремонт в сервизите или някой от останалите магазини на Samsung Store Bulgaria. За тези от вас, които нямат път към Service Point или не са от град София предлагаме опция за изпращане на устройство от която и да е точка на страната, с куриер, в удобно за вас време. Можете да направите своята заявка за ремонт бързо и лесно на servicepoint.bg. След като успешно изпратите заявката, служител на сервиза ще се свърже с вас.
 
Имате възможност да изпратите устройството си за ремонт същия ден, на следващия или когато имате възможност за това, с предпочитан от вас куриер. След като имате направена заявка за ремонт, служителите на Service Point ще очакват вашето устройство и ще ви информират за неговото пристигане с обаждане по телефона.
 
От този момент нататък, имате възможност да следите статуса на вашия ремонт изцяло онлайн. На сайта ще получавате актуална информация за това какво се случва с вашия телефон, таблет, смарт часовник или слушалки. Разбира се, преди да се предприемат каквито и да е ремонтни действия, от Service Point ще спазят процедурата и ще ви информират за вида, стойността и срокът за изпълнение. След приключване на ремонта устройството ви ще бъде изпратено обратно към вас, до посочен адрес. Имате възможност и да си го вземете на място от сервизния център, в случай че имате път натам.

 

*Ремонтът в рамките на 1 час е възможен само при оставяне на устройство на място в Service Point и при наличие на необходимата част в сервизния център.