Сервиз

Магазин Serdika Center - Оторизиран сервизен център

гр. София, Serdika Center, бул. Ситняково No. 48, Ниво 0, Магазин Samsung
Работно време: Понеделник – Неделя 10:00 – 22:00
Телефон: +359 884 84 80 88
[email protected]

 

Магазин The Mall - Сервизна локация за прием на устройства

гр. София, The Mall, бул. Цариградско шосе No. 115з, Партер, Магазин Samsung
Работно време: Понеделник – Неделя 10:00 – 22:00

 

Магазин Paradise Center - Сервизна локация за прием на устройства

гр. София, Paradise Center, бул. Черни връх No. 100, Партер, Магазин Samsung
Работно време: Понеделник – Неделя 10:00 – 22:00

 

phone_service

 

Важно при приемане на устройства за сервиз

Архивиране на устройство Samsung с помощта на Smart Switch PC

Smart Switch PC ще архивира следната информация:

  • Контакти
  • SMS съобщения
  • Дневници на обажданията
  • Снимки - bmp, wbmp, gif, jpg, jpeg, png, tif, tiff
  • Видеоклипове - mpg, mpeg, avi, divx, svi, wmv, asf, pyv, mp4, m4v, 3gp, rm, rmvb, mov, mkv, skm, k3g, flv, swf
  • Музика - mp3, wma, wav, pya, ogg, m4a, aac, 3ga, flac, smp, dcf, mid, midi, amr, qcp, imy
  • Документи - pdf, ppt, doc, docx, pptx, xls, xlsx, hwp, csv, txt, xml
  • Календарни събития
  • Бележки на Samsung
  • AR емотикони
  • Часовник
  • Гласови бележки
  • Настройки на началния екран
  • Мрежови настройки

 

  1. Свалете от тук Smart Switch софтуера за PC
  2. Използвайте USB кабел за данни, за да свържете вашия телефон или таблет към компютъра.
  3. Може да отнеме минута на Smart Switch, за да прочете съдържанието на вашето устройство, в зависимост от това колко информация имате запазена на вашия телефон или таблет.
  4. Изберете Backup/Архивиране от наличните опции на екрана на компютъра.
  5. Изберете ALLOW/РАЗРЕШАВАНЕ на екрана на мобилното устройство, за да позволите на софтуера Smart Switch да прочете съдържанието на вашето устройство.
  6. Изчакайте архивирането да завърши. Може да отнеме известно време, ако имате много данни за архивиране.
  7. Когато Smart Switch приключи, ще ви покаже списък с елементи, които успешно е архивирал. Възможно е да има елементи, които са „изключени“, което обикновено означава, че в тази категория не е имало съдържание за запазване.

В следното видео можете да видите изпълнени стъпките https://www.youtube.com/watch?v=YA6rHOcs0Ns

 

Можете също да използвате софтуера Smart Switch, за да прехвърлите вашето съдържание от стар смартфон на нов смартфон Galaxy. Просто архивирайте съдържанието си и след това го възстановете на новия смартфон Galaxy.