Можете да поискате връщане на продукти в следните ситуации:
- Продуктът не е в съответствие с посочените от нас спецификации. Ако поръчаният продукт се окаже различен от посочения в нашата оферта, можете да заявите връщане или замяна. Ако сте съгласни да го заменим с продукт на по-голяма стойност, ще доплатите разликата или ако стойността е по-ниска, ще получите възстановяване на разликата в сумите. Транспортните разходи за връщане и замяна на продукти, ако има такива, се поемат от www.samsungstore.bg .
- Продукти, които не работят при получаването.
- Пратка, чиято цялост е нарушена. За продукти, чиито опаковки са видимо повредени, ние Ви съветваме да откажете тяхното приемане.
- Продукти, които са били доставени погрешно. Ако сте получили друг продукт, а не този, който сте поръчали, моля, уведомете ни веднага, щом установите нередността и върнете продукта, за да го заменим с правилния. Всички транспортни разходи по връщането на продукта се поемат от www.samsungstore.bg
- Дефекти по време на гаранционния период. Дефектни продукти в гаранционен срок, следва да бъдат ремонтирани в оторизиран сервиз на производителя (подробности в раздел "Сервиз")
ЗАБЕЛЕЖКА:
Във всички случаи по-горе, с изключение на дефекти в гаранционния срок, продуктите трябва да бъдат върнати в състоянието, в което са получени - в оригинална опаковка и придружени с всички аксесоари и документи.